Πώς ξεχωρίζεις το καλό ηλεκτρονικό κατάστημα από το κακό ηλεκτρονικό κατάστημα;
Διάβασα πρόσφατα στο in.gr σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα:
Το ποσοστό των αγοραστών που αντιμετώπισαν προβλήματα τους τελευταίους 12 μήνες είναι μικρό, 4,8%. Τα κυριότερα προβλήματα που καταγράφηκαν είναι η καθυστέρηση στην παράδοση (47,6%), η μη ικανοποιητική ανταπόκριση για παράπονα ή αποζημιώσεις (25,4%) και τέλος η δυσκολία εύρεσης πληροφοριών σχετικά με τις εγγυήσεις των προϊόντων (18,4%).
Με άλλα λόγια αυτό που κάνει την διαφορά δεν είναι η πρώτη εικόνα (μπαίνω μέσω και παραγγέλνω) αλλά ο βαθμός οργάνωσης/ολοκλήρωσης και ο χειρισμός μίας παραγγελίας από την στιγμή που θα μπεί στο σύστημα.
Ή με άλλα λόγια, πόσο καλά είναι σχεδιασμένο ένα σύστημα για να χειρίζεται όλες τις περιπτώσεις - ειδικά τις περιπτώσεις που κάτι δεν πάει καλά.
Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με το να σχεδιάζεις καλό επιχειρηματικό λογισμικό. Το να γράψεις ένα πρόγραμμα που κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά είναι σχετικά εύκολο. Το να γράψεις όμως ένα πρόγραμμα που να είναι ασφαλές και λειτουργεί σωστά ανεξάρτητα από λανθασμένα δεδομένα εισόδου, αριθμό χρηστών, αποτυχία του λειτουργικού ή κάποιου συσχετιζόμενου προγράμματος, κτλ, κτλ. είναι πολύ πολύ δύσκολο...
Thoughts on Quarkus, WildFly, Red Hat/JBoss Technologies and Open Source Software Development. If an entry looks Greek to you, it probably is.
Sunday, December 24, 2006
Το καλό το μαγαζί
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment