Tuesday, January 01, 2008

Αναβάθμιση ή Υποβάθμιση; (Καλή Χρονιά!)

Παρασκευή 21 Δεκέμβρη και μετά από αγώνα δρόμου πολλών μηνών καταφέρνουμε να κάνουμε release την Beta3 έκδοση του JBoss 5, κυριολεκτικά στο παρα πέντε. Μεγάλη ικανοποίηση αλλά και ανακούφιση αφού μπορούμε πλέον να ελπίζουμε ότι θα κάνουμε γιορτές σας άνθρωποι!

Ταυτόχρονα και σχεδόν τυχαία ανακαλύπτω ότι ο ΟΤΕ έχει ρίξει τις τιμές στο Conn-x οπότε μετά τα τελευταία εταιρικά τηλεφωνήματα για το κλείσιμο του χρόνου κάνω ένα τηλέφωνο στο 134 και ζητάω αναβάθμιση της γραμμής μου. Τονίζω στην υπάλληλο ότι δεν μπορώ να μείνω χωρίς δίκτυο για πάνω από μερικές ώρες και αυτή με καθησυχάζει ότι το πολύ-πολύ να μην έχω πρόσβαση για 1-2 ώρες την στιγμή της αναβάθμισης και το αίτημα θα έχει ικανοποιηθεί το πολύ μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες.

(Παρένθεση: γιατί conn-x; Γιατί πολύ απλά είμαι από τους "παλιούς" χρήστες ADSL (2004) που ξεκίνησαν με την γραμμή ξεχωριστά από την παροχή internet και οποιαδήποτε συνολική μετάβαση σε άλλον provider θα με αφήσει χωρίς δίκτυο για μερικές μέρες...)

Όλα ωραία και καλά ώσπου Σάββατο 22 Δεκεμβρίου πρωί ανακαλύπτω ότι ναι μεν το modem συγχρονίζει στην νέα ταχύτητα αλλά δεν παίρνω IP, τουτέστιν Internet Access Γιοκ!

Για να μην πολυ-λογώ, μετά από πολλά τηλεφωνήματα σε Helpdesk και βλάβες κατάφερα να ξανα-αποκτήσω πρόσβαση στο διαδίκτυο μία βδομάδα μετά στις 28 Δεκέμβρη. O Service Activator του ΟΤΕ παρουσίασε πρόβλημα στο συγκεκριμένο workflow. Πολύ ωραία, ναι, αλλά εγώ τι φταίω;

(Παρένθεση 2: κάτι ξέρω από Service Activators καθώς σχεδίασα τον Action Streamer τα τελευταία 3 χρόνια εργασίας μου στην Intracom. Οποιοδήποτε αντίστοιχο λογισμικό σέβεται τον εαυτό του οφείλει να κάνει ολικό rollback σε περίπτωση λάθους. Αλλά το πλέον πιθανό είναι ότι υπάρχει πρόβλημα στον προγραμματισμό του workflow, και όχι στη πλατφόρμα καθαυτή...)

Τέλος πάντων, δεν μπορώ παρά να υποκλιθώ στο μεγαλείο του Μπανανιστάν και στην άθλια υποστήριξη που έλαβα συνολικά από τον ΟΤΕ. Μία υπόθεση 5 λεπτών (τόσο πήρε στην τεχνικό που έλυσε στο τέλος το πρόβλημα μου - να την έχει καλά ο θεός), εν μέσω διακοπών έφτασε να πάρει 1 ολόκληρη βδομάδα. Τί κοινωνία της πληροφορίας και κουραφέξαλα, τί ανταγωνιστικότητα και πράσινα άλογα, εντώ είναι Ελλάντα. Αναρωτιέμαι τι ακριβώς γνωρίζουν οι Άραβες και αγοράζουν σαν τρελοί μετοχές ΟΤΕ μέσω την MIG;

Όπως λένε όμως "ουδέν κακόν αμοιγές καλού" και στην περίπτωση μου οι διακοπές των Χριστουγέννων αποδείχτηκαν εντελώς "διακοπές". Η ευγενική "χορηγία" του ΟΤΕ συνδιασμένη με την "φονική" γρίππη που σάρωσε όλη την πολυκατοικία (!) με κράτησαν μακριά από πληκτρολόγια για 10 μέρες. Νομίζω ότι το χρειαζόμουν.

Καλή Χρονιά και ό,τι επιθυμείτε ... να το πάθετε :-)

4 comments:

alefteris said...

Με τέτοια περιστατικά στην Ελλάδα, άντε να πείσεις το άλλον για την τηλε-εργασία :(

Καλή Χρονιά!

Dimitris Andreadis said...

Η έννοια του QoS guarantee είναι άγνωστη. Υποτίθεται ότι τα προβλήματα πρέπει να λύνονται μέσα σε 48h ώρες από την επομένη της αναφοράς του προβλήματος, αλλά αυτό που κάνουν είναι πολύ απλά να κλείνουν το ticket σαν resolved, παρόλο που το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Άντε βρες άκρη...

Aggelos said...

Πάνω που σκεφτόμουν να προχωρήσω σε αναβάθμιση...

Dimitris Andreadis said...

Αν είναι να κάνεις αναβάθμιση δώσε την εντολή Δευτέρα (και μακριά από Αργίες...)